El gat tigrat. 4



Encabat de berenar, Jordi va dir:
- Som-hi, has d’obrir els regals!
- Bufa! -va exclamar Núria quan va veure el munt de presents que li havien portat.
Però no es va fer esperar gaire.


P.S. Aquí havia oblidat que sí que tenia dibuixat l'amiguet, que apunta un dels regals i per això havia dibuixat ara una altra coseta amb el Paint. I que... el regal al qual apunta Jordi, com veureu demà, hauria de ser el més gran... però com que demà la nit vénen els Reis he estat molt generosa amb els paquets. Per cert, dedico l'entrada d'avui a una blogaire que, com Núria, avui fa l'aniversari.

Comentaris

  1. Sóc jo, que hi he arribat tard... No passes pena: tothom em felicita sempre el dia 5 (quans se'ls ocorre... "el teu aniversari no era per Reis?").
    Gràcies!

    ResponElimina
  2. Almenys serveix per recordar-lo, jo el feia pels exàmens finals i ningú no hi pensava o, quan era més menuda, per les comunions i ningú no podia venir a la festa. La meua amiga C. el fa el 27 de desembre, però a mi em ve al cap quan penso en el dia dels Innocents (mai per Sant Esteve) i tenia un amic que el feia el dia de la loto i no se m'oblidava mai.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada