Increïble!

Recordeu l'exposició de Degas (encara hi sou a temps) que ens va costar unes dues hores de coa per entrar-hi? Ara fan una exposició de Da Vinci a la National Gallery i és impossible trobar-ne entrades! Jo que estava tranquil·la, em pensava que aquestes coses no passaven, haurien de prohibir comprar per avançat les entrades. Hi ha un escrit penjat al web en què fins i tot autoritzen a revendre-les si no hi penses anar, fent un escrit argumentant-ho!! Hi volia anar amb S., que m'havia escrit per visitar un altre museu i, en vista de l'èxit, m'ha proposat anar a la galeria d'art de White Chapel el cap de setmana que ve. És increïble!

Comentaris

  1. ohhh quina llàstima!
    de moment t'hauràs d'acontentar amb l'exposició de dibuixos comparats de Da vinci i Michelangelo que vam veure a Roma... da Buonarotti
    (...i aquella orquestra de cambra al pati)
    M

    ResponElimina
  2. Va ser molt bonic, una experiència d'aquelles tan íntimes, gairebé nigu, ple estiu, una exposició molt interessant i el piano (que no ens deixava sentir el vídeo) de fons al pati del mig. També en vaig veure una a Milà, 30 min. abans que tanquessin la biblioteca, amb Risa! Hem deixat la White Chapel per a divendres que ve i dissabte arriba J.!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada