Goodbye, Barcelona

No, no és que jo m'acomiadi de Barcelona... Aquest dissabte també es va estrenar un nou musical (ja sabeu que en terres anglosaxones els musicals duren molt, amb molts de clàssics, així que l'estrena de musicals nous no deixa de sorprendre'm), el Goodbye, Barcelona.

El musical tracta dels anglesos que van anar a lluitar a les Brigades Internacionals en contra del feixisme a la guerra civil espanyola. En trobareu més informació i vídeos aquí.

De moment no tinc previst anar-hi (està previst que duri poc?), de fet em vaig assabentar que la feien divendres, però vés a saber, ara m'ha cridat l'atenció. Nosaltres apostem per un clàssic, la setmana que ve, quan Jordi ja sigui aquí per passar el pont, anirem a veure The wizard of Oz i us en faré cinc cèntims després! Després de Wicked l'any passat a NY em vaig quedar amb ganes de més màgia i molta fantasia.

Comentaris