Coneixeu Salina?


És una sirena d'un dels meus blogs preferits: http://salinasagace.blogspot.com/. Em penso que li agradarà veure aquesta sireneta que vaig conèixer al St. Madalene college d'Oxford. Dalt d'aquesta torre, de gàrgola. S'hi celebra cada any la festa pagana del sol al maig. Una coral puja a cantar dalt de la torre, els que creuen en coses esotèriques munten la festa fora del college amb música i balls, els més eixelebrats es llencen al riu... Mireu, mireu: http://www.bbc.co.uk/oxford/culture/2003/04/mayday_gallery.shtml.

Comentaris

  1. Sense cap mena de dubte: el millor post d'aquest bloc! :D

    ResponElimina
  2. Hahah, no et puc fer la competència, que tu tens una bona col·lecció de sirenes!

    ResponElimina
  3. que xulo! ja tens una excusa per tornar-hi a la primavera!
    M

    ResponElimina
  4. Que no coincideixi amb el meu aniversari! Ara ja hi he fet dos visites, em penso que m'estimo més visitar altres llocs. Per cert, al final no farem l'escapada del desembre en cotxe, però tinc visita i estarem voltant per Londres. Ja en penjaré fotos! Vol que el porti al Museu d'Història Natural i ara ja hi tenen una pista de gel davant, deu ser encara més bonic.

    ResponElimina
  5. m'han dit que enguany en posaran una a plaça catalunya de pista de gel!! i que costarà 700.000 euruus o.O

    ResponElimina
  6. però i els diners on surten? del retall de funcionaris i treballadors mal pagats de l'Estat?

    ResponElimina
  7. Els diners de la pista de gel de Londres ixen del mateix lloc, em temo... :(

    ResponElimina
  8. però aquests encara aixequen una mica el cap, almenys al món universitari, no es pot comparar la situació. I si volen reduir sous, que comencin per tenir un sou raonable els polítics en exercici i els que ja ho exerceixen... és abusiu que no parin d'abaixar-lo a un determinat sector de la societat treballadora.

    ResponElimina
  9. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  10. Crec que estem d'acord. Però em referia al fet que probablement els meus amics anglesos també prefereixen que es gasten els diners dels seus impostos en coses més importants que en pistes de patinatge de gel. I a les universitats angleses també acaben de fer retallades de sous.

    En fi, tot això no lleva perquè no gaudeixes dels patins... :)

    ResponElimina
  11. Ja m'agradaria a mi!!! Em fa una mica de respecte això de patinar sobre gel, no ho he fet mai i no sé si m'hi atreviré ^^

    *els que ja no exerceixen

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada