Christmas is all around

Covent Garden ^^

El museu del segon cap de setmana, vora el riu.
This is Covent Garden.
Us en recordeu, de la cançó de Love Actually?

I feel it in my fingers I feel it in my toes Christmas is all around me and so the feeling grows

Potser avui us esperàveu una entrada que parlés sobre la gran manifestació d'estudiants i el huge desplegament policial, però ho deixaré per als diaris i us penjaré unes quantes fotografies del que s'acosta (i només estem a començament de novembre!). Són boniques, eh?

Comentaris

  1. Ostres, molt d'hora, no? Per aquí ja he vist llums de nadal penjats, però com que no els encenen (per sort), passen mig desapercebuts.

    Ara, el Nadal a Londres és preciós!

    ResponElimina
  2. Aquí van començar a encendre'ls la setmana passada, volen afavorir l'esperit nadalenc per incentivar les compres, ho van publicar els diaris i tot perquè mai no ho havien encés tot tan aviat. Cada carrer té una data d'inauguració dels llums. A mi m'encanten (tot i que també penso que és masssa aviat) i com que aquñi hi fa fresqueta ja em pareix que sigui ple hivern. Un dels avantatges de viure un temps a l'estranger és tornar per Nadal, que encara és més màgic. A tu no et passava?

    ResponElimina
  3. Malgrat els llums encesos aquestes fotos són d'ahir a les 4 de la tarda.

    ResponElimina
  4. No estic gens endinsada en l'esperit nadalenc encara. De fet, em posa de mala llet veure els aparadors de les botigues que ja estan engalanats! Això sí, molt boniques les fotos!

    ResponElimina
  5. Gràcies, Inés! En una setmana hem passat del Halloween (el meu aparador preferit era el de la ferreteria del meu carrer, que té uns ninotets mecànics que fan anar una serra i ensenyen una clau, es mouen i que es van transformar en el monstre de Frankenstein) a Nadal, una sensació molt estranya, igual que el fet que a les 5 sigui completament de nit.

    ResponElimina
  6. Quina passada, vui voltar per tot London amb tu sota la neu! Nevarà??

    Petons!

    ResponElimina
  7. potser quan vinguis nevarà, però llavors haurem de cancel·lar el viatge?? jo no vull que nevi encara, a més, serà principis de desembre i el temps s'està comportant... no em facis patir, ara! ja vam tenir un capde romàntic nevant a Núria! peròoooo voltarem tot Londres nadalenc ^^ T'estimo

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada