Ara només falta canalitzar-la


Encara estic espantada, quina topada he tingut avui i és clar, com que avui és un dia nacional per als que s'autoconsideren no nacionalistes encara ha estat més dura. Fins que no em recuperi no escriuré res més! Us deixo amb una imatge (no me'n surto, per connectar-la):

P.S. Definitivament sembla que després de molt intentar-ho i que s'ho mirés el meu telecos de capçalera això no funciona, no em donen permís o no tenim el servei bé. Hauré de seguir-hi insistint.

Comentaris

  1. jejejjejejeje no t'imagino de cap manera sintonitzant una tv! quan ho aconsegueixis... autopremi!

    ResponElimina
  2. No crec que ho aconsegueixi... però els informàtics no em contesten i a recepció es passen la pilota. No has signat! L'autopremi podria ser un llibre, però jo ja he desistit perquè em penso que no és culpa meua, he seguit tots els passos!

    ResponElimina
  3. Segur que no t'han donat de alta... ja t'ho dic...¬¬

    ResponElimina
  4. Segurament! En teoria el Kam ho havia de venir a mirar... A tu t'haguessin encantat els formatgets.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada