Demà

No és el moment perfecte perquè jo ja preparo la tornada i vaig enllestint feina, però demà arriben dues persones a Boston i una és un vell amic de la universitat, l'alternatiu dels alternatius, que serà quatre dies a la ciutat abans de marxar a Filadèlfia. Se'm feia molt estrany rebre algú de visita quan jo ja vaig acomiadant-me del riu, del parc, dels amics, de l'estàtua del senyor Harvard, de les cadiretes i fins i tot del cubicle. Però he de dir que friso per abraçar-lo i donar-li la benvinguda (sobretot, després de vuit anys de no veure'ns)!!!! Com que arriba tard, la trobada serà divendres.

P.S. Les festes de comiat seran, en principi: beguda amb els amics de parla anglesa el dissabte abans de marxar a Davis Square i sopar el diumenge abans amb els amics castellanoparlants (i la gresca que se'ns acudeixi, si volem)! I dilluns em mudo una nit a ca A. per assegurar-me que tots els papers amb el senyor C. estan en regla.

Comentaris