divendres, 25 de setembre de 2015

Presentació de Glopades de riu als EUA!

Us poso al dia dels darrers actes que es couen al voltant de Glopades de riu, perquè com va dir E. a la carta que em va arribar despusahir, gaudeixo moltíssim amb els esdeveniments al voltant del llibre i em reca no poder participar a molts d'ells pel fet de viure aquí, tot i que evidentment l'experiència americana ho compensa amb escreix.

El llibre va ser a dos parades a la Setmana del Llibre en Català a Barcelona, a la de l'editorial Voliana i a la dels llibres ebrencs. Tot i que no hi vaig poder fer cap presentació ni signatura de llibres (em queda pendent fer-ho a cap acte que no siguin les meues presentacions), Glopades de riu va ser la publicació més venuda de Voliana a la fira. Núvol se'n va fer ressò aquí.

La biblioteca Sebastià Juan Arbó d'Amposta organitza cada any a l'octubre unes jornades de lletres ebrenques, en les quals m'han convidat a participar de manera que sigui factible malgrat la distància. Així, el 24 d'octubre el meu editor formarà part de la presentació conjunta dels autors ebrencs novells i parlarà sobre el meu llibre.

Aquell mateix dia, a la tarda americana, organitzem la primera presentació del llibre als EUA! A la llibreria: http://www.schoenhofs.com/. Segurament cap a les 5 de la tarda (falta confirmar-ho). I potser que se'n faci una altra a Nova York.

A Catalunya us haureu d'esperar fins a Nadal. El divendres 18 de desembre em gravaran per al programa de literatura de Jesús Tibau a la TV, canal 21. I el dissabte 19 farem una ruta literària a Tivenys, seguida de tertúlia sobre el llibre a la pastisseria La Fornera (el local de la vora de la carretera, just davant del recinte firal, on havien estat les escoles velles, que apareixen al llibre; com també ho fa la plaça on és la pastisseria, al Cocodril). 

Sé que hi ha una ressenya a punt de sortir a Els Marges i una altra a Caràcters (en aquesta darrera revista la trobareu el 6 d'octubre a València i, cap a final de mes, a Catalunya).

N'estic molt contenta, però encara ho estic més cada vegada que rebo un comentari directament dels lectors!

5 comentaris:

  1. Esta entrada no la había visto. Qué raro...

    Yo me apunto a la de Cambridge!!

    ResponElimina
  2. Las publiqué muy seguidas! Dice el señor C que a lo mejor viene (quisiera presentártelo)!

    ResponElimina
    Respostes
    1. ¿A mi??? Ohh nooo!! Yo ya tengo bastante con la mía...

      Elimina