Berlín. Dia 2











Dilluns va ser el darrer cop que vaig actualitzar. Des d'aleshores ha fet fresca i ni tan sols vaig preparada per aguantar-la! Quan la meua amiga va tornar de la feina, vam anar juntes al llac de Wannvansee (a casa comprovaré com s'escriu), però la gent que ella havia vist uns dies abans nadant-hi havien desaparegut: massa feina i massa fred. Plovia. Però em va agradar veure-hi les barquetes i les casetes de fustes, que em van fer pensar en Noruega i Finlàndia.

Vam visitar la font de Neptú i vam dinar a la torre de televisió. Hi vam pujar, hi ha una vista espectacular de la ciutat i vam dinar al restaurant giratori que hi ha al capdamunt: va ser una experiència increïble i els raviolis i el pastís també eren molt bons. A la baixada, vam visitar el barri de sant Nicolau, que es consideren diferents dels berlinesos, molt pintoresc i amb els carrers banyats a Olivera li hagués agradat passejar-hi. Encabat, vam anar a la plaça on es fa el mercat de Nadal i concerts.

Encara vam aprofitar per anar a l'East Side Gallerie, la part del mur més gran conservada, coberta de pintures, entre les quals les d'un català. El vam recórrer per la vora del riu i vam continuar el recorregut històric al Checkpoint Charlie, control comunista (amb panells informatius a l'aire -gelat-lliure) i li vam posar fi a l'estadi olímpic, construït per Hitler per a les olimpíades del 36', si no m'erro. Com que tinc poc temps, passo a penjar-vos algunes fotos, a veure si puc actualitzar els altres dos dies.

Comentaris