Venècia


Piazza San Marco
Palazzo Ducale
Ponte Rialto
Góndola, Gran Canal


Comentaris

  1. Crec que no acabaríem mai d'intercanviar "cromets"!!!

    ResponElimina
  2. Ohhh, també tens una passió italiana! Te'n puc parlar a la carta que vaig pensant i que aviat t'escriuré (ja veus que aquests darrers dies he anat de bòlit i m'agrada degustar-les, tant quan les llegeixo com quan les escric).

    ResponElimina
  3. M'encanta que m'expliquin coses! Sóc una apassionada de viatjar. ^0^

    ResponElimina
  4. D'Itàlia conec: Roma, Venècia, Florència, Pissa i Assís.

    ResponElimina
  5. Jo sóc italianòfila i vaig viure 5 mesos a Torí :) Des d'allí feia escapadetes i... Assís per a mi va ser una de les grans sorpreses.

    ResponElimina
  6. tenim un carnevale pendent!
    de totes maneres, amb carnaval o sense hi he de tornar a venezia. no vaig veure'n gaire cosa amb el cole, i plovia.... ho vaig passar molt malament! he d'arreglar el record de la ciutat com sigui
    M

    ResponElimina
  7. Oh, quina llàstima! Me'n recordo del Carnavale i si vols una òpera a l'Arena ja ho saps.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada