Contra les bosses de plàstic

De seguida que em vaig instal·lar a casa i vaig començar a comprar al supermercat i a la pharmacy vaig comentar a la família que cada vegada m'enduia tres bosses de plàstic (amb doble bossa, és a dir, sis) a casa i que utilitzaven bosses de plàstic per a tot. Dijous comencen a cobrar per les bosses de pàstic a Massachusetts. Jo les reutilitzo per a la brossa i perquè els dinars-carmanyola no em taquessin la bossa de mà, però ni tan sols així no donava a l'abast, de manera que ara les tornaré a dur al supermercat (de fet, tornar a les de roba hauria fet més servei). Ara falta pensar-hi i tornar-s'hi a avesar. Un d'aquells aspectes en els quals trobo que van més endarrerits que a Europa.

Comentaris

  1. Jo abans no utilitzava bosses de plàstic, mai. M'enduia les de roba al pa i a la botiga, i a tot arreu. Al Marroc, però, és una batalla perduda. De tant en tant hi ha mesures, però ni així.

    En molts països d'Àfrica, com Uganda, estan prohibides. Directament. Et registren l'equipatge a l'aeroport, i no pots entrar-ne al país. Així que als EUA estan més endarrerits que a alguns països d'Europa i de l'Àfrica, en aquest sentit.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Però per dur-ne una a la maleta per a les sabates, per exemple, reutilitzada, et fan pagar multa i te la prenen?

      Elimina
    2. Multa? Això no ho sé. Però la bossa no la pots entrar al país. No és només Uganda, hi ha una colla de països on les bosses de plàstic ja no s'admeten.

      Elimina
  2. Bueno la mayoría de supermercados aquí ya utilizaban las bolsas de papel y no de plástico, ¿esas también las van a cobrar?

    En las tiendas grandes como el Costco no dan, ni venden de ninguna clase de bolsas.

    Yo normalmente voy a comprar con una bolsa-nevera muy chula que compré en el Whole Food y las compras grandes con unas cajas de plástico que llevo en el maletero que se desmontan y no ocupan apenas espacio. Para las compras pequeñas suelo llevar la mochila siempre.

    ResponElimina
  3. Ahh! Y una cosa que me hace mucha gracia es que en el Whole Food si no usas bolsas y llevas las tuyas, te descuentan 5 céntimos de la cuenta... jajaja

    Ya ves 5 céntimos cuando media docena de huevos vale 5 dólares!! ;)

    Como dejen de descontarme los 5 céntimos ahora creo que tendré que hacer cuentas a ver si me llega jajajaja

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajaj Se tiene que estar en todo. No creo que cobren por las de papel, pero por defecto suelen ponerte las de plástico. A mí de cartón no me valen porque se rompen antes de llegar a casa, pero voy a traer yo las de plástico (espero que nadie esté acumulándolas hoy). Va a ser lo mismo en las tiendas (cuántas veces habré dicho: no necesito bolsa para un libro, lo llevo en el bolso y no hay manera...).

      Elimina
    2. En realidad en los sitios que yo suelo comprar más no, que son en el Whole Food y el Trader Joes o el Costco y el Bj´s aunque es verdad que sí en el Star Market, Stop and Shop y el Basket Market.

      ¿Si? Pues a mi sempre me preguntan si quiero bolsa o no antes de darme una, quizás es porque siempre voy con mochila.

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada