Festes de la Mercè 2010


Imatge de la Viqui.

Sense prescindir de la nostra afecció a dormir fins al migdia i tot i trobar-nos els dos físicament destrossats aquest cap de setmana (llarg) ens hem instal·lat a Barcelona per a gaudir de les festes de la Mercè (a veure si superàvem la miqueta de decepció de l'any passat).

Dijous a la nit vam anar a escoltar les havaneres de Port Bo al costat del port (no gaire bon lloc, les bafarades de perfum de petroli no em van acabar de fer el pes). Lashed em volia portar feia temps a escoltar-los a Palafrugell, però com que fins ara no hem pogut aquesta va ser una primera aproximació meua a unes havaneres (moltes de modernes) cantades a prop del mar (segur que la sireneta del blog de Saline Sagace n'ha sentit cantar més vegades que jo). Al poble, de mar, no en tenim.

Després vam anar (i em va costar convèncer-lo) al parc de la Ciutadella, on hi han fet cada nit espectacles lumínics que ens van deixar bocabadats i que , per si de cas, no descobrirem, encara.

Ahir vam enfilar cap al Museu Arqueològic cap a les 4 del migdia. Havia d'estar obert tot el dia però na-nai. Hi havia un rètol de TANCAT que ens va fer pujar la mosca al nas. Així que vam passar a la segona activitat prevista, l'exposició sobre els laberints del CCCB, que a mi em va fascinar pel significat dels laberints al llarg de la història i del món.

Em criden a dinar. I si obrís un blog de laberints?

Comentaris

  1. Va anima't a obrir el blog, podras competir amb les portes del tibau! Han estat dos dies molt cansats, però d'aquells que estas content tot aixi per les vivences del dia.

    Gracies!

    Petons

    ResponElimina
  2. Trobes que han estat dies cansats?? Mmmm... Jo perquè ara m'agafa una mica crònic, però a València va ser molt més esgotador :O Repetirem aquest capde al poble.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada