Crònica química d'un bon embaràs i part

Ovusitol
Yodocefol
Femibion 2
Ferro Gradumet
Vacuna de la grip
Vacuna tosferina, tètanus i diftèria
Sèrum
Peridural (3)
Un pessic d'oxitocina
Antibiòtics
Injeccions de Voltaren
Enantyum

Si fos un conte meu s'acabaria amb Dostinex. Com que és la meua vida, tant de bo no sigui així.

P.S. Escric aquesta entrada, un altre cop des del mòbil amb L. damunt, perquè quan vam decidir que volíem tenir un fill desconeixia (i recelava) que aquest estat tan natural, per prevenció i/o pel tipus de vida actual, requerís una certa medicalització i evitar determinats aliments (embotits, carn crua, peix cru, formatges no pasteuritzats, ou cru, fruita i verdura no ben rentada). Jo, que sempre evito els medicaments, vaig començar tard les vitamines i era incapaç d'engolir les càpsules. Després de diversos intents (no és barat, com tots els intents amb la lactància), començant per Natalben, vaig acabar amb Femibion 2. Es pren en dos comprimits i, en el meu cas, el de la càpsula (omega 3) no me'l prenc; vaig desistir. Jo no hi donava importància: abans no es prenien vitamines durant l'embaràs i jo estava sana abans de quedar-m'hi (ho sabia perquè el mes que vam decidir intentar-ho vaig fer-me una anàlisi de sang) i tenia ferro de sobres. Però al segon trimestre, el ferro va minvar i, tot i que no era anèmia perquè estava embarassada, els nivells eren baixos. Gradumet tres cops a la setmana. I vam començar el curs prepart. Ens van parlar dels efectes físics de l'embaràs i del part, de la recuperació postpart. I vaig comprat el llistat de fato per a l'hospital: gases, compreses/bolquers postpart, calçons d'un sol ús. Em vaig espantar una mica. No havia pensat mai en el veritable sentit de la quarantena. En la recuperació com a tal. En el sentit que et donin l'alta i que 6 de les 16 setmanes de permís de maternitat siguin obligatòries. No vull espantar ningú, si no hi heu passat. La persona més aprensiva del món té un molt bon record del part i la recuperació està sent bona.

Comentaris

Publica un comentari a l'entrada