El meu darrer llibre de contes, gentilesa de Printcolor

Avui he rebut un regal molt especial. Fa dos setmanes em va contactar un treballador de Printcolor per oferir-me la impressió d'un llibre amb els meus relats GRATIS pel simple fet de tenir un blog. L'oferta és aquesta. Podia imprimir les entrades d'aquest blog o bé contes meus, jo he optat per aquesta segona opció i he publicat els dels darrers dos anys. Com que de fet fa dos Sant Jordis J. i jo volíem publicar un recull d'escrits nostres i va ser l'any que més vaig crear, ja ho tenia gairebé fet: els textos triats (hi vaig afegir els darrers relats, la major part dels quals heu llegit vosaltres), vaig adaptar-ne el format i vaig fer la comanda.








Al web hi ha una guia amb els passos que s'han de seguir. J. em va fer la "camisa", és a dir, la funda on s'encabeix el llibre, que cobreix la tapa dura i hi va posar una fotografia meua de Londres, que em va inspirar unes quantes escenes. També la reconeixereu de seguida. A les solapes hi ha una fotografia meua i la meua biografia a l'una i a l'altra una sinopsi sobre el recull. La part de la camisa era la que em preocupava més: em pensava que no seria capaç de fer-la i per això vaig demanar-li ajut a J. Però, de fet, hi ha un tutorial penjat al web sobre els passos que has de seguir i fins i tot tenen plantilles perquè no hagis de muntar-la tu! De totes maneres, J. me la va personalitzar.

Avui l'he rebut a casa (l'enviament també ha estat gratuït) i en podeu comprovar el resultat: fa patxoca, eh?





Els requadres i esborrats en blanc són meus, fets amb el Paint, perquè hi havia dades personals... He quedat molt contenta amb el resultat: feia temps que volia fer una cosa així. Ara fa quatre anys vaig fer-me imprimir a una botiga de forma presencial un exemplar amb contes meus (a càrrec meu) que vaig regalar, em va costar molts maldecaps, anades i vingudes, va ser car i costós, res de tapa dura i molt menys en color i hi havia errors de desconfiguració de les pàgines malgrat que havia pagat la maquetació! Res a veure amb l'experiència amb Printcolor: senzill, ràpid (han trigat 3 dies, sense comptar el cap de setmana) i ja tens a les mans el llibre que tant havies somniat!

Comentaris

  1. Potser tu també podries aprofitar-la! Em fa il·lusió tenir-lo a la lleixa amb els llibres dels "meus" autors :)

    ResponElimina
  2. Queda molt bé...Igual i em decideixo a acceptar l'oferiment. Per cert, es pot encarregar el teu llibre de contes?

    ResponElimina
  3. No, Pilar, no es pot encarregar, però m'afalaga molt el teu comentari. Aquesta iniciativa l'han fet pensant en el nostre perfil: persones amb ganes d'escriure i contar històries que potser volen veure la seua obra publicada ^^ Fa molta il·lusió!

    Em penso que hi ha una opció de comprar-ne uns quants i vendre'ls tu, però ells funcionen com a impremta i no com a editorial (jo vaig preguntar-los sobre els drets d'autor i em van dir que havia de ser meu, però que ells no ho distribueixen). És a dir, si vols fer-ho i posar-los a la venda en podries encarregar uns quants i fer-ne publicitat al teu blog. Mons pares també en voldrien un, ara! :)
    L'únic que et puc dir és que tinc dos contes publicats als volums 6 i 7 de La lluna en un cove que encara em fan prou goig i n'hi ha un parell més de penjats gratuïts a la Biblioteca Tinet, pots buscar-los pel meu nom al google + Biblioteca Tinet. I ara estic treballant en un que espero que pugui aparèixer al recull Incipit publicat per l'Ateneu Barcelonès el Sant Jordi que ve, 2013. Per cert, ja m'has degut llegir als 365 contes, també... ;P Quan vam començar a conèixer-nos diria que no sabia que les dos hi havíem participat!

    PERÒ te'n puc anar enviant al teu correu fins que te'n cansis, un butlletí especial (per cert, culpa meua, encara he de comprar el segell que em falta...).

    ResponElimina
  4. Si et decideixes a comprar-ne uns quants, jo te'n compraria un.
    No et preocupis per segells enviaments i coses semblants. Ja hi haurà altres ocasions i moments.
    Gràcies per l'oferiment. ^0^

    ResponElimina
  5. :) De moment concebo el que hi ha escrit com a provatures, tret d'un o dos... :$ res professional...

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada