Saus!

Saus és un restaurant holandès de Boston especialitzat en pataques fregides amb salsa (n'hi ha més de 15 per a triar) i gofres. Feia temps que tenis ganes d'anar-hi. Avui ho he fet i, com que només érem dues persones, hem demanat tres tipus de salses amb les pataques (hem demanat la mida normal, però no en les hem pogut acabar) i dos sandvitxos. La meua preferida ha estat la de formatge i, en segon lloc, la vampir (amb all, és clar); l'altra no sé què portava. 

Darrerament, amb tanta descoberta culinària, em fa por que l'etiqueta "menjar" superi la de "museus"; estic adquirint cultura gastronòmica?


 

Comentaris

  1. Quan veig estos menús, penso que deuen ser molt embafosos i pesats. No veig verdura ni fruita enlloc. :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. El meu entrepà era "vegetarià", formatge i xampinyons. Bé, també hi ha botigues especialitzades en sucs de fruita (vull anar-ne a una de nova a Harvard Sq), molt cars. No pateixis, que compro fruita i pèsols al súper.

      Elimina
  2. Este era el que sugerí yo en el grupo cuando hicimos el Freedom Trail la última vez. Nosotros al final sí fuimos pero sólo a por unas patatas para matar el hambre. Quiero probar los gofres pero las veces que he ido termino pidiendo sólo patatas con diferentes salsas...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Yo también me quedé com ganas de gofre. ¡Ya sé que lo recomendaste tú, y después por aquellad fechas también lo descubriö L., que es holandesa! Pero yo no me veía repitiendo el Freedom Trail, que es un día entero! :D

      Elimina
    2. Ese fue uno de los muchos sitios que me recomendó esta amiga a principios del verano pasado, tb fue ella la que me recomendó el hotel del Boston Cream Pie.

      Por cierto yo diría que el sitio es belga pero bueno...

      Elimina
    3. Pues ella me dijo que no y estaba convencida... No lo sé, lo googleé y sí que salía como Dutch en una noticia.

      Elimina
    4. Bueno en ese caso me haces dudar y tb lo he googleado y ya sé seguro que es un restaurante belga. Te puedes apostar algo con ella si está tan segura porque vas a ganar ;)

      Te mando las pruebas, pantallazos de su página de Facebook, al whatsApp para que puedas justificar que ganas la apuesta :)

      Elimina
    5. ¡Un gofre, tiene que ser la apuesta!

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada