dimarts, 21 de juny de 2011

Lloguer a Londres: caríssim!

El curs que ve voldria anar uns mesos a Londres, però, recordant l'experiència (angoixant de precerca) de Torino, fins aquesta setmana no he començat a mirar pisos seriosament. Són caríssims. A Itàlia ja m'ho van semblar, però vaig trobar un loft/estudi cèntric compartit amb una japonesa. Ara, en canvi, ara que no volia compartir-lo, veig que serà l'única opció i que el pis pot costar-me el sou sencer d'un mes. Ho veig magre. Segurament acabaré passant els primers dies a un hotel i buscaré l'allotjament in situ. L'altra opció que no he provat mai (tret de quan vaig estar al St. Catherine's college 15 dies) era agafar una residència universitària, però, tot i que he escrit correus a molta gent tots em diuen el mateix: si no estic matriculada a cap curs universitari no puc sol·licitar plaça. Una companya m'ha dit que ella va estar a un B&B, però no m'ho recomana: molt poc cèntric, per a un bon preu.

Ara mateix Londres em sembla inassolible, esmunyedissa, però no la penso deixar de petja.

4 comentaris:

  1. No et desesperes! Londres bé val un lloguer!

    ResponElimina
  2. Gràcies, Eva, perquè cada dia ho veig més magre. Vaig trobar un pisàs però ja fa quatre dies que n'espero contesta i res! Era a Bloomsbury, que seria el meu somni!

    ResponElimina
  3. Anims Amor!! Segur que trobaras el teu niuet!

    Petons!

    ResponElimina