L'scrapbook de L.

Molts amics han manifestat estranyesa perquè no he obert cap blog dedicat a l'embaràs de L. Aleshores els parlo de l'scrapbook, però m'adono que ni tan sols l'he ensenyat i voldria anar penjant-ne fotografies, almenys d'unes quantes pàgines. A veure si des del mòbil ho puc fer.

Els materials per fer-lo me'ls va regalar J. per l'aniversari. Quan vaig començar estava d'un mes. En realitat, també tinc un altre àlbum amb fotografies i dades curioses de l'embaràs. Me'l van regalar els sogres. A cada pàgina et diu què hi hauria d'anar. 
La idea inicial va ser recuperar les aquarel·les, sense cap voluntat artística, però perquè fos més que un diari. Des que va començar el curs, preparar la taula i posar-m'hi em feia desistir per manca de temps i el format ha estat de diari.

El primer escrit de l'àlbum.
Combino estils. Les fotografies menudes, que al final predominen a l'altre àlbum, són fetes amb la Sprocket, una impressora de butxaca d'HP que vaig demanar fa uns anys pel sant.
En realitat, vaig triar un àlbum de fotografies perquè les pàgines absorbeixen bé l'aquarel·la. Vam anar a Konema a Barcelona i el que hi tenien d'scrapbook era només per enganxar-hi fotografies i retalls. Aleshores J. va pensar en un format diferent i més gran.

Comentaris

  1. Respostes
    1. Creatiu ho és i m'he adonat que n'hi ha pocs, de diaris d'embaràs publicats, perquè n'he buscat d'escriptores i nomes tinc el de Carme Riera, publicat quan Maria ja era una adolescent. Avui dia llegir blogs sobre aquesta etapa és una alternativa.

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada