La planteta dels diners


Havia escrit l'entrada des del mòbil, però l'aplicació em falla, així que resumeixo. He passat de no tenir cap planta (mai a la vida) a tenir-ne sis que depenen de mi i, aquesta dels diners, que eren dues rametes trasplantades de la de ma mare, que van malviure dos mesos, em té entusiasmada per com ha crescut. Així que mereix una etiqueta com la de "terrassa" del meu balcó de Somerville a través del qual véiem passar els mesos. Ara hauria de comprar un gerro per a les roses de Sant Jordi, que les vull posar al rebedor que ens va regalar M. pel casament. Potser avui ve a casa nostra ma padrina, per primera vegada. Ah! I finalment tindrem dos models d'invitacions, però del mateix color.

M'agrada pensar que la planteta dels diners creix perquè vaig tenint substitucions.

Comentaris

  1. La florera dels diners creix faces el que faces, no et preocupes!

    És irònic posar-se d'acord per casar-se però no en les invitacions :P

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hahah Ma germana es pensava que li havia sortit volant un dia que feia ventada! Per cert, sí a trobar-nos quan passeu per Barcelona, el que passa és que no he fet temps per escriure...

      Elimina
  2. Bueno al menos el color es el mismo.... ;)

    Y una cosa menos!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Con tanto lío se han ido de vacaciones, pero deberíamos tenerlas a finales de la semana que viene.

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada