Actualització

Us escric des de l'aplicació del mòbil. Sóc a ca J., hora de la migdiada i acabem de tornar del dinar de celebració de la seua graduació. He estat més desconnectada del que em pensava del blog, però abans de venir a Europa vaig decidir que, fos com fos, m'havia d'agafar aquests dies amb tranquil·litat, sense amoïnar-me per qüestions aparentment urgents i en realitat intranscendents (sobretot de feina: tinc correu al mòbil i he anat trobant wifi, però ja vaig avisar que per a qüestions elaborades o decisions importants, en general m'esperaria fins a l'agost). Enguany no faig vacances ni cap viatge de plaer més enllà de visitar la família i J. a Catalunya. Tots ells han viscut molts canvis els darrers onze mesos! Bé, m'hi incloc. 

No faig ben bé vacances perquè aquestes dues primeres setmanes he tingut congressos i presentacions del llibre a les Terres de l'Ebre (la setmana que ve n'hi ha una a la llibreria Alexandria de Sant Cugat el 15 a les 19.30 i a Barcelona a l'Ateneu el 17 a les 19h.). Un dels congressos va ser a Leeds, Anglaterra (us en penjo unes quantes fotografies). Hi vaig estar quatre dies, mentre que a la resta ha hagut de ser arriba i torna. M'agrada quan em puc estaf uns quants dies en un congrés i conèixer la gent.
La setmana que ve tinc més reunions, revisions, les dues presentacions i gaudiré aviat dels meus regals de sant i d'aniversari per part de J. La següent ja serà la darrera aquí i totes les hores en què ell no treballi, vull aprofitar-les bé. Aviat em tindreu una altra vegada a Somerville, explicant-vos les meues experiències (i sense mosquits, que se m'han cruspit). 

Gràcies pels comentaris! Aviat deuré poder contestar-ho tot (això d'haver-me creat un compte a Facebook també m'ha tret temps!). Em reclamen. Bon estiu i fins molt aviat!





Comentaris

  1. Ya veo que no paras.... tienes la agenda a tope! Bueno intenta disfrutar también un poco y descansar!

    ResponElimina
  2. ¡Este es mi objetivo! ;p La última semana aquí va a ser muy relajante :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Recuerda ir a la playa... jajajaj Es que echo de menos mi playa :(

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada