Envieu-me espills!

Aquí.


I think mirrors have something that attracts people from different cultures. So we find them worldwide and since the Classical period until nowadays. It seems they never have lost their power and we keep imagining other worlds and other people behind them, in a magical place. I would like to collect here some literary texts about mirrors and I hope you'll help me. First of all, I'm going to upload some Catalan works I've read, but, luckily, I'll receive mirrors from other countries, written in other languages. Thanks! Here you have my email: sendmeyourmirrors@gmail.com
No és la traducció del fragment que llegiu més amunt. Darrerament m'he sentit atreta pels espills i quan hi penso la primera referència literària que em ve al cap és Mirall trencat de Mercè Rodoreda. Fent algunes cerques a través de la xarxa vaig trobar que fins i tot hi havia gent que patia fòbia als espills i que ni tan sols podien mirar-s'hi. Tinc la intenció de començar ara una col·lecció d'espills literaris en aquest blog. Havia pensat fer-ho al de sempre, a Taller de creació literària, però m'agradaria rebre'n de tot arreu i en llengües diferents (ja faré ús del googletranslator si cal!). Us espero: sendmeyourmirrors@gmail.com

Comentaris