Concert de Bruce Springsteen



I vinga!
Al final del concert.Al començament d'aquest vídeo se sent com dedica la cançó "a tot els que lluiten per Catalunya", de fet acabava de referir-se als indignats. Quina frase més bonica i en català!
Aquest home ha aguantat tres hores cantant, ballant, saltant, corrent, deixant-se tocar, com xalava!! I durant tot el concert ens ha parlat en català. Ara me'n vaig adormir que estic morta de fred i ha començat amb una hora de retard... (era descobert! I jo que he sortit de casa pensant-me que anàvem al Sant Jordi!).

Comentaris

  1. Els vídeos només són per fer llavi perquè t'entren més ganes de tornar a esvcoltar el concert.
    Boníssim
    Olivera

    ResponElimina
  2. n'hi ha un que se sent una veuota del boss... que fa por i tot! em pensava que hauries gravat a la super fan del costat
    M

    ResponElimina
  3. A la fan la tinc per error, però em penso que al final vaig saber marcar terreny ^^ Sí que és dolenta la qualitat de l'enregistrament, allà se sentia molt bé!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada