Santa Monica Beach




Xiquets agafant la prova d'aigua. Santa Monica. Pier.
Santa Monica Pier.
Pacific Park a Santa Mònica, pagues per les atraccions que uses, només.
Tinc l'ordinsador davant d'un espill. Estic rogeta, pareixo un anglès rostit a Catalunya.

Uf, he tornat a penjar-les en ordre invers... Aquest matí he anat a la famosa platja de Santa Mònica, on hi havia més palmeres (que ara, gràcies al guia dels jardins de Hungtington sé que es van importar a Califòrnia perquè la gent pensés en climes càlids, tot i que no sempre és veritat i aquí diuen que canvia el temps d'una part a l'altra de la ciutat en un obrir i tancar d'ulls), el pier, un parc d'atraccions amb l'única nòria solar del món (on no m'han deixat pujar per no anar acompanyada i no haver-hi ningú més interessat), cap surfista, gent patinant (algú em va demanar que els fes una foto però de biquinis res, eh, que no fa tanta calor...) i molta gent corrent (una gran paradoxa, es maten a córrer i encabat fan servir el cotxe per anar a tot arreu). Just abans d'entrar al pier l'acumulació de vagabunds més gran que havia vist mai, més que a l'estació de Bonn, dormint damunt dels bancs. Hi havia uns xiquets amb una monitora agafant mostres d'aigua. Com veureu a la fotografia està prohibit fumar tret de l'àrea assenyalada! No m'he trobat tants fumadors com als carrers de Barcelona, que se't posen davant pel carrer i no et deixen respirar. Tot i que m'ha agradat anar a l'estiu deu ser molt més animat. El millor del dia ha estat el que ve ara, que m'ha fascinat.

Els jardins de Hungtington són els més bonics que he vist mai. Tot just he arribat i començava una visita guiada. M'hi he afegit i durant més de dos hores hem pegat voltes sense parar pels jardins principals. Si voleu continuar llegint haureu d'anar al comentari següent, així no barrejo les fotos.

Comentaris

  1. Amor!! Ja se que et va posar molt nerviosa, però aquest parc d'atraccions es el que surt a la pelicula de Mr. Bean! Ja t'ho vaig dir que era platja de patinadors...¬¬.

    Petons!

    ResponElimina
  2. Quin fart de riure! Si la de Santa Mònica és de patinadors la de Venice és de ciclistes (i surfistes).

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada