L'scrapbook de L. (2a part)

Avui us penjo unes quantes imatges més des del mòbil de l'àlbum de L. per si voleu fer-hi un cop d'ull.

A la pàgina de l'esquerra hi deveu intuir les primeres ecografies del menut. A la de la dreta hi parlo d'un cap de setmana d'estiu al poble, en què vaig nadar al safareig del iaio J. amb el vestit de bany de ma mare.
Al juliol i a l'agost vaig fer de professora a la UCE. L. va pegar les primeres patades a Prada i jo ja deia que era un petit independentista. Ho relaciono amb l'embaràs de ma mare, que feia classes de català per a adults al poble i jo ho vaig mamar.
La primera experiència comprant roba premamà. Tothom, al meu voltant, pensava que seria una xiqueta, menys MC. A l'esquerra, un retall sobre porteig.
Carta a L.

Me'n ric d'una visita que vaig fer totsola a un pis de Barcelona per mirar si el compraríem. A la dreta, una digressió de dues pàgines sobre convencionalismes i maternitat.

Comentaris

Publica un comentari a l'entrada