Paint Nite a Barcelona!

Materials a ArteBar Barcelona abans de començar.
Quan vivia als EUA utilitzava l'aplicació del mòbil MeetUp per assabentar-me d'excursions, exposicions i altres sortides culturals que em poguessin interessar. Una de les que em van cridar l'atenció s'anomenava Paint Nite. Es tracta d'un vespre (unes tres hores) en un estudi on et donen els materials necessaris per pintar un quadre (al que vam anar nosaltres les pintures acrílics), el que han anunciat al web per a aquella nit. Tothom surt d'allí amb un quadre davall del braç i potser noves amistats o, almenys, coneguts, atès que també s'hi fa networking durant l'estona de piscolabis. No ho vaig fer perquè em va parèixer car i em feia una mica de vergonya anar-hi sense conèixer ningú i pintar davant de desconeguts sense tenir-hi traça. Però a l'abril, mentre buscava activitats originals per fer als vespres amb J. a prop de casa, vaig veure que una parella nord-americana acabava d'obrir un local per fer paint nights a Barcelona. Vam triar el quadre de la Sagrada Família, però al final no vam comprar les entrades no recordo per què. Així que la setmana passada quan vam veure que tocaven gira-sols no ens ho vam pensar més. Vaig aconseguir convèncer J., que no ha agafat un pinzell en sa vida i hi vam anar. Només costa trenta euros per parella. Aquell dia estaven tots els llocs venuts, tot i que normalment hi fan esdeveniments d'AirBnB. També organitzen comiats de solter.

Tot i que no ho diuen clar al web tota l'activitat és en anglès i hi va gent de tot arreu. Hi ha un noi català que també assisteix i ensenya. Em pensava que els resultats serien més homogenis perquè el professor va explicant pas per pas què hem de fer, però et dóna molta llibertat i promou la creativitat: nombre de flors, colors, disposició del full i posició dels elements... Els quadres no s'assemblen els uns als altres més enllà del tema. Jutgeu-ho per vosaltres mateixos. A mi em va sobrar temps a la primera part de la sessió, mentre que vaig haver d'afanyar-me molt a la segona part, després de l'aperitiu. J. estava molt i molt concentrat i poques vegades l'he vist xalar tantíssim. Tots molt amables. Segur que repetirem. A més, vaig conèixer una parella holandesa que viu a Barcelona des de fa un parell d'anys i estem en contacte.


De moment, deixarem per una altra ocasió penjar els quadres a casa... Aquest és el meu.

El del J!!

Comentaris

  1. Pareix molt americana esta activitat
    M'agrada!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Plenament! Aquí no n'hi havia cap fins que van arribar aquest matrimoni a l'abril.

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada