Ahir

Ahir em vaig passar el dia fent encàrrecs (bé, resolent temes que demanaven que em desplacés per facultats de Harvard escampades entre Boston i Cambridge). Feia un dia gris, ennunvolat, cendrós. Fins que vaig acabar els encàrrecs i va sortir el sol un parell d'hores com a molt i, com que no feia fred, em vaig rebel·lar contra la feina que encara pensava fer ahir (com ara, la declaració d'hisenda d'aquí) i vaig acabar sortint a fer un cafè a un Meetup d'anglès i, com que només eren les nou quan vaig tornar, penjada al telèfon dues hores posant-nos al dia amb amics. Es pot dir que, després de la presentació de dilluns, he necessitat canviar de tasques i esbargir-me una mica. Avui fa molt bon dia, però ara sí que treballaré aquest cap de setmana per deixar-ho tot llest per al spring break, que a Harvard és la setmana que ve (cada universitat ho fa una setmana diferent pels volts de Setmana Santa i els estudiants solen viatjar a llocs més càlics, com Florida, Califòrnia, suposo que encara més el curs passat).

Comentaris