La imatge del divendres

Del lloc on fins ara us havia anat ensenyant carabasses...
Pareix que aquesta setmana he fet bastant de balanç (molt positiu) sobre aquesta nova experiència amb alguns de vosaltres, un per un, per missatges, correus electrònics, videoconferències i postals. Són reflexions que encara no havia penjat al blog, perquè m'he anat deixant endur per les cròniques diàries o setmanals, pel munt d'activitats i de vivències noves. Potser aquest és el moment en què m'adono que estic molt més situada acadèmicament, que tinc més clars els passos que vull seguir els propers mesos i es perfila més el meu projecte. Amb tot, quan em pregunten per la meua 'rutina' els dic que no en tinc. És clar que faig uns horaris i que vaig a unes classes, però cada dia descobreixo i m'apunto a coses noves, així que 'rutina' no seria el terme més adequat per designar-ho. Tot just fa dues setmanes que he començat a l'acadèmia d'anglès (2 de 4 de les classes que he pagat) i tres que vaig apuntar-me a Veïns, dimecres vaig anar a un taller i avui he començat un altre programa. A poc a poc i ordenadament!

P.S. El tema de debat de la setmana és la immigració, noves propostes de llei.
P.P.S. Em perdré les escultures de gel de la nit de Cap d'Any! http://www.boston-discovery-guide.com/first-night-boston.html

Comentaris

  1. Aquesta "rutina" costa d'establir, però normalment sones contenta i feliç :D

    Avui estic amb l'ordinador de R (infinitament millor que el meu!), que té la pantalla més gran, i el teu blog, i tots, es veuen millor...!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hahah m'ha fet gràcia el teu darrer comentari! ;p
      Sí, estic molt contenta i m'agrada molt estar aquí. :) dos anys ara no sembla un temps llarg!

      Elimina
    2. És que fins ara quatre o cinc mesos era el que havia viscut fora de Catalunya, cada vegada, així que d'entrada la xifra m'havia fet respecte. Però si a més de tot el que vull fer hi sumes que els mesos, per com passen, pareixen setmanes (però no per les experiències), uf! De fet ara ja he començat a pensar en la vinguda per Nadal (és que la gent comença a preguntar, fa fred, ve Acció de Gràcies...). I vaig pensar que no m'havia d'encantar que em passaria volant i ja seria a l'aeroport. Ara, el viatge, amb vols que no poden ser directes i al final cinc hores a l'aeroport de Londres a la matinada i que no em paren d'endarrerir el segon vol, fa pereseta... Els darrers cops que he fet el vol transoceànic he acabat destrossada i ja em veig per Nadal amb jetlag :s

      Elimina
  2. Espero que estigues perfectament per Nadal perquè si tins jetlag haurem de fer el dinar a mitja tarda i el tronc a mitjanit!
    Natros també ja ho veiem aquí a la vora.
    Olivera

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hahah, Ja sabeu que puc menjar a tothora, pateixo més per dormir que per estar desganada! :)

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada