Propostes d'estiueig a Barcelona!

Ja fa 7 anys que estudio/treballo a Barcelona, encara que no hi visqui i, com normalment passa amb les persones que han viscut al mateix lloc durant molt de temps, encara em queda molta Barcelona per conèixer.

Vaig passejant i passo per davant d'un museu que sempre he volgut visitar, però en lloc d'entrar-hi m'afanyo una mica més per arribar al despatx aviat o perquè he quedat amb algú. Em trobo turistes que em demanen indicacions per arribar a palaus que no sabia ni que existien i parcs on m'hauria agradat perdre-m'hi acompanyada. I si a l'hivern és més o menys suportable, però a finals de juny envoltada de turistes i molta gent ociosa, amb la caloreta que tant dificulta la concentració i que t'ho posa difícil a l'hora de treballar es fa més difícil.

Així que avui, mentre tornava a casa en tren i el meu company de viatge estava cobert de cables que traspuaven una melodia de maquineta ofensiva, he decidit que durant aquest mes visitaré cada setmana un lloc de Barcelona o voltants (no tinc cotxe, haurà de ser en transport públic) i en penjaré la crònica al blog. És cert que començo fent una mica de trampa, perquè la sortida de demà ja la tenia prevista: aniré al Museu Blau, que ha obert fa poc i que s'anirà completant amb més col·leccions enguany; està dedicat a la història natural. Però per a les properes setmanes, tot i que ja tinc pensats alguns llocs, accepto les vostres recomanacions personals! Els que fa temps que em seguiu ja coneixeu els meus gustos i els que no... arrisqueu-vos-hi, que potser jo també ho faré!

Comentaris

  1. La primera vegada que vaig viure a Barcelona va ser un estiu sencer, i un dels meus llocs preferits era l'Umbracle del Parc de la Ciutadella, per prendre una cervesa ben fresca. Ah, i també el bar del museu Frederic Marès...
    Val: no són exactament propostes "culturals"... És que amb aquesta calor, només puc pensar en beure! :)

    ResponElimina
  2. Ui, potser és influència de Salina, tot el dia parlant d'aigua! A mi l'umbracle també m'agrada i al bar del Frederic Marès no hi he estat mai, ho hauré de provar! Amb aquesta calor tot costa molt d'esforç...

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada