Els treballs de recerca de 2n de batxillerat (2)

Darrerament he descobert l'eina d'estadístiques que ofereix el blog i m'ha interessat mol adonar-me que un dels comentaris més llegits, a més del dedicat a la dramatització sobre Maragall al TNC, és la dels treballs de recerca, que vaig escriure arrel d'una consulta que m'havia fet ma cosina. Les paraules claus a través de les quals google remet al meu blog són "treballs de recerca de segon de batxillerat" i fins i tot "idees per a treballs de recerca de 2n de batxillerat". Això pot voler dir: a) que hi ha pocs llocs a la xarxa que ofereixen informació i material sobre aquest tema, motiu pel qual acaben en un blog no especialitzat o b) que una de les preocupacions dels estudiants que han d'encarar el repte és la manca d'orientació o de coneixement sobre les llacunes que hi ha en l'anàlisi de certs temes sobre els quals tenen material per a treballar i que estan perfectament capacitats per a fer-se'n càrrec.

Si sou estudiants d'humanitats i ciències socials i us interessa la història i la cultura d'aquest país m'ho podeu comentar a través del blog. Fa un any, el grup del qual formava part, la nova Palestra, vam començar un projecte que al final no vam poder enllestir, però tenim material enregistrat que es podria estudiar i sobre el qual en sortiria un bon tema. Jo en podria parlar amb la persona que coordinava el grup i segurament us el podríem fer arribar i explicar-vos com aprofitar-lo. És una llàstima que no s'aprofiti. Un bon tema és el premi d'Honor de les Lletres Catalanes d'enguany, per exemple! ;P

Comentaris