Hàbits

Comentaris

  1. Uixx jo sóc molt dolent per a aixo :P...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hahah per fer fitxes sí, però ara tens les meues de l'any passat, motivació doble: pots llegir què vaig fer aquell dia i escriure, per exemple, Avui he fet una barbacoa a la Costa Brava! És xulo! O he fet una becaina a l'hamaca. Em va fer molta gràcia que em reconegués, com a noia Kitkat. No és que en compri un, en compro una bossa (de kitkats) cada setmana: postre, per picar...

      Elimina
    2. Però ara encara tinc peanut butter cups, que no podràs tastar perquè porten cacauet!

      Elimina
  2. Ah! I no em referia a l'hàbit d'escriure sinó al de passar el dia X de la setmana per la mateixa botiga a comprar el mateix i a la sensació preuada que algú, del no tan nou lloc on vius, que treballa a prop de ca teua i et veu com a clienta et reconegui i precisament després de tornar del teu país!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada