És abril

És abril i no ho pareix.

Pel temps.

Perquè al capdavall l'hivern no se m'ha fet llarg (tret del fet que busco el sol perdudament) i les activitats d'interior que em vaig empescar ara ja queden enrere (hi tornaré, espero).

Perquè vaig tenir aquí la família la setmana passada i va ser un parèntesi a la vida d'aquí, en certa manera.

Perquè ara ja estic adaptada, tinc amics nous i els mesos volen com mai.

Però no he viscut mai fora de casa a la primavera. Sempre triava el primer quadrimestre. Així evitava passar sant Jordi fora de casa, el sant, l'aniversari meu i de tants familiars. I ara em trobo preguntant-me com ho celebraré, si estaré enfeinadíssima o enfeinada, què tindré ganes de fer. I m'imagino el sol que farà. Un dia radiant.

Avui m'han convidat a un grup de whatsapp en què potser s'hi mourà alguna celebració de sant Jordi. De moment, pareix que demà arribarà la primavera. (Dimecres va nevar...).

Comentaris

  1. :) :)
    Al poble ja estan els àlbers amb fulles
    i fa molt bon temps.
    Avui fins i tot hem anat amb màniga curta al migdia.
    Ja ens enviaràs fotos de la teva terrasseta.
    Bona primavera!
    Olivera

    ResponElimina
    Respostes
    1. Els ametlers florits? Les roselles? Pareix que algú va fer-ne un reportatge fotogràfic i no me'n vaig adonar :D

      Elimina
  2. Hoy hemos salido de mandaos por la mañana y no hacía nada de frío... me sobraba la chaqueta, aunque iba con jersey. Lo que me sigue sorprendiendo es ver a mucha gente en pantalones cortos o minifaldas con chanclas!! Ya están pensando en el verano ;)

    Lo malo es este viento tan desagradable pero esta temperatura es primaveral!!

    Si haces fiesta yo me apunto ;) jejejeje

    ResponElimina
    Respostes
    1. Claro! Si hago fiesta te avisaré seguro! Aun queda, en realidad :D

      A mi familia le sorprendió mucho que la gente fuera tan veraniega. Yo me he puesto el abrigo ligero y ropa de invierno en Barcelona para ir a hacer las compras hoy. Tengo ganas de saber en qué te habrás metido estos días, que me comentaste que no paras! El viento es la causa de que siga usando pañuelo en el cuello. A mí no me ha sobrado nada :D

      Elimina
    2. ¿Estás en Barcelona????

      Ya te contaré pero no imagines nada interesante :(

      Elimina
  3. L'app del blog al mòbil em fa coses estranyes com dir-me que davall d'aquesta entrada en va una de laberints de fa molts anys... Espero acostumar-m'hi i entendre-ho perquè és còmode.

    ResponElimina
  4. Por cierto, has borrado la entrada del curso?? Me dice que no existe

    ResponElimina
  5. Ací l'hivern tampoc no se'n vol anar. Pluja i fred o fred i pluja són les variants de l'oratge...

    Les visites s'han encadenat aquests dies: uns amics la setmana passada i, el dia que se'n van anar, una altra amiga que encara està per ací.

    Quan és Santa Gemma?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ah, sí?!? La primavera les atreu!! Que bé!!! És el 14 de maig. :)

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada