Us ho menjaríeu?

Us ho menjaríeu? Són galetes



Compte enrere per venir-vos a veure: 8 dies per pujar a l'avió, 9 per arribar :)
4 dies per celebrar els meus quatre primers mesets aquí
Avui he acabat el paquet de quatre classes d'anglès i m'han donat un diploma daurat que fa el mateix efecte que aquest aparador. Molts objectius acomplets aquest mes, entre els quals la reunió d'avui amb el professor. Tothom se sorprèn que estigui començat un projecte de zero i no continuï amb el tema de la meua tesi doctoral: ja els ho deia, jo, que costava començar de zero, però es veu que ningú no s'imaginava que fos de zero-zero. Avui m'he saltat la classe de conversa per domir una miqueta més (em vaig gitar tard) abans del dinar amb P. J. T. Dos hores de conversa en anglès amb ell i ara dues i mitja de classe en anglès, sort que m'he saltat la Conversation class (en realitat no hi aprenc gaire, però ha estat un bon lloc per socialitzar amb estrangers de llocs diferents; ara estic valorant si continuar moltes coses al segon quadrimestre, si començar-ne de noves...) perquè estic mentalment esgotada avui. 

Comentaris

  1. Jo no m'ho menjaria!
    Gairebé conincidirem a l'aeroport... :D

    ResponElimina
    Respostes
    1. Pareix una mona de Nadal.
      Jo sí que me la menjaria!
      Me la imagino amb el gust de les galetes Carlotes.
      Olivera

      Elimina
    2. Jo també m'ho imagino amb el mateix gust i certament les Carlotes són molt dolces!

      Elimina
    3. Sempre anem per Barcelona! Bé, sempre sempre no: un parell de vegades hem utilitzat Barajas. Però vull dir... algú es pensa que a València encara hi ha vols internacionals?!?

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada