Es busquen espills (literaris)

Ja sabeu que fa un parell de mesos vaig obrir un nou blog, dedicat als espills (literaris, sobretot, però m'agrada rebre'n de tot tipus). Com que me n'aniré de vacances uns dies m'agradaria tenir-ne prou com per assegurar que en seguirà sortint un cada dia, per tant faig una crida especial perquè fins dimecres que ve m'envieu els vostres espills per cobrir una setmana sencera! De moment al blog ja n'hi podeu trobar 81, us hi animeu? L'adreça la trobareu al meu perfil. Gràcies!!!!!

Que què és un espill literari? Un fragment d'una obra on s'hi esmenta un espill, m'envieu el paràgraf més rellevant on aparegui i us ho agrairé molt. En trobareu molts exemples al blog. Pot estar escrit en qualsevol llengua. Des que vaig començar el blog m'he adonat que n'hi ha per tot arreu, pel que sembla, ens fascinen. Potser torno de vacances amb moltes lectures i... ben carregada d'espills!

El blog és aquest.

Comentaris