Els anys i els cicles


M'avanço a un fet banal del qual d'aquí un mes parlaran tots els blogs. De fet, faig un mes i mig aviat, però tinc la sensació que els dies que em separen d'aquestes vacances que seran tan diferents (un adéu i una arribada = milions de coses per preparar i per pensar abans, anticipar-se una mica al temps) s'escolen massa de pressa.

Avui parlàvem del regal que la meua parella vol demanar per Reis i això m'ha fet pensar on passaria les vacances de Nadal i d'una cosa a l'altra aquí em teniu, pensant quan tancar temes, intentant posar ordre a la meua gruixuda agenda (m'agraden les agendes amb espai, un full per dia, no aquestes menudetes que s'han posat tan de moda). I he recordat una amiga que quan va acabar la carrera, ara fa 4 anys em va explicar que havia passat d'una agenda de curs (de setembre a setembre, perquè ens entenguem) a una agenda anual. Se'm va fer molt estrany. Per sort, encara que ja llicenciada, per una cosa o per una altra jo havia anat aconseguint encara agendes gratuïtes de la universitat fins que enguany ja se m'ha vist el llautó i me l'he hagut de comprar. Com que no me'n vaig fer el càrrec fins a l'octubre, que ja no me'n regalarien cap, vaig comprar-me una de les agendes que encara quedaven de les que havien venut per a les escoles, una agenda escolar, de setembre a setembre.

Avui me la mirava, amb el canvi d'any al cap i vet aquí que jo, com la meua amiga fa uns anys, tambñe m'he plantejat si hauria de seguir comprant-me una agenda escolar (de curs en curs, calculant que al juliol o a l'agost he de tancar els projectes d'un any i començar-ne de nous al setembre) o bé una d'anual (per fer endreça al desembre i plantejar-me nous reptes al gener). Com dec funcionar, jo? Sé que pel tipus de vida que porto, per la feina que tinc i per la vida del meu xicot i fins i tot la de la meua família l'agenda escolar és la que m'escau més. Potser fins i tot diria que la quadrimestral però tallar per quadrimestres és molt complicat i no hi ha consens.

I pensant, pensant m'he adonat que el meu any o cicle s'hauria d'acabar al juny i começar al juliol, que és quan es renova el meu contracte cada any (la vida laboral té molt de pes en això dels cicles, fixeu-vos en le vacances) i és quan se m'acabarà, al juliol d'aquí 3 cursos... (quin embolic). En juliol hauria d'acabar el projecte, un juliol que per sort encara pareix prou llunyà.

Comentaris

  1. Aix el becats... porteu un calendari al reves del mon...

    Petons!

    ResponElimina
  2. Almenys no tinc horari nocturn, seria el súmmum de la desorientació.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada