Primers preparatius per a LA

Foto: Thomas Pintaric, Viqui.

Ahir no vaig poder esperar-me més (suposava que al setembre abaixarien els preus de les guies de viatges, però almenys el dia 1 seguien igual que en ple juliol) i vaig anar a Altaïr a proveir-me de tres guies per començar a planejar el meu viatge a Los Angeles del gener. Va ser una bona manera d'acabar el primer dia de feina.

Com que serà la meua primera visita als EUA em deurà sorprendre tot... Només de pensar-hi, bado i damunt la guia hi contribueix amb frases pel·liculeres i famosos per tot arreu i hi ha qui m'instrueix sobre el fet que Hollywood està dins de LA i que Manhattan cau dins de NY i l'Upper East Side de Gossip Girl ja no sé si era dins o si incloïa Manhattan o com anava... Un embolic, dec ser l'única persona al món que tot just comença a interessar-se per aquest país? I els amics americans de Cambridge no em saben dir què em recomanarien visitar...

Ciutats massa altes i massa grans per a no impressionar-me. Em fa molt de respecte perdre'm, per allí totsola.

Comentaris

  1. Vaig viatjar-hi fa dos anys. Era un dels meus somnis no acomplits. Segur que hi tornaré.
    gaudeix i passeja tot el que puguis!

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies, Pilar!! Em quedaré ben escurada, així que el penso aprofitar al màxim i fer-vos-en cinc cèntims!!! Demà, la Diada, però diumenge ja seré a casa, amb ganes d'actualitzar i d'explicar-vos el congrés de València i de passejar amb més calma pels teus blogs, que no coneixia!! Moltes gràcies!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada